Бесплатно модули и шаблоны DLE скачать шаблоны для веб сайтов


Политика

Ті ж яйця, тільки в профіль. Верховна Рада України ухвалила Закон "Про місцеві вибори"

Законодавчий акт визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост.

Законом встановлено, що:
- вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної сільської, селищної територіальної громади;
 
- вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад проводяться за пропорційною виборчою системою в багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками місцевих організацій політичних партій з закріпленням кандидатів в територіальних виборчих округах, на які поділяється багатомандатний виборчий округ, що співпадає з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної міської територіальної громади;
 
- вибори міського (міст, кількість виборців у яких дорівнює або є більшою ніж 90 тисяч) голови проводяться за мажоритарною системою абсолютної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, що співпадає відповідно з територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією об'єднаної міської громади;
вибори сільського, селищного, міського (міст, кількість виборців у яких є меншою ніж 90 тисяч) голови проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, до якого входить територія відповідного села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія об'єднаної сільської, селищної громади, територія міста.
 
Згідно із Законом, інформація про кількість виборців, виборча адреса яких віднесена до території кожного міста, а також про виборчу систему, за якою проводяться вибори міського голови відповідно до частин четвертої та п'ятої цієї статті, оприлюднюється Центральною виборчою комісією на її офіційному веб-сайті, а також у загальнодержавних та (або) відповідних місцевих засобах масової інформації, не пізніш як за 5 днів до дня початку виборчого процесу відповідних чергових, позачергових місцевих виборів станом на 1 число поточного місяця.
 
Законом чітко встановлено кількісний склад відповідних місцевих рад, який визначатиметься Центральною виборчою комісією до початку виборчого процесу чергових виборів в залежності від кількості виборців, які належать до відповідної територіальної громади, проживають на території області, району, району в місті. Мінімальна кількість депутатів ради - 16 при чисельності виборців до 1000, максимальна - 120 депутатів при чисельності виборців понад 2 млн.
 
У разі якщо кількість депутатів, передбачена частиною третьою цієї статті для районної ради, є меншою, ніж кількість сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, територіальні громади яких входять до складу відповідного району, загальний склад цієї районної ради дорівнює кількості відповідних сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад.
 
Законом передбачено, що голосування відбувається за допомогою бюлетеня, в якому зазначені назви місцевих організацій партій та прізвище кандидата, висунутого відповідною місцевою організацією партії у цьому окрузі. Виборець має один голос. У разі, якщо реєстрацію кандидата, висунутого в територіальному окрузі, скасовано, виборець має можливість проголосувати за місцеву організацію партії, яка його висувала. Голос виборця вважається одночасно голосом за місцеву організацію партії та за кандидата, висунутого нею (ним) у цьому територіальному окрузі.
 
За результатами голосування дільнична виборча комісія підраховує кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію партії. Проміжні територіальні виборчі комісії встановлюють лише проміжні підсумки голосування окремо по кожному територіальному округу і передають їх до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних виборів.
 
Законом удосконалено процедуру утворення одномандатних виборчих округів, положення щодо прозорості фінансування виборчих кампаній, встановлено чітку та зрозумілу систему взаємодії виборчих комісій при підготовці виборів, встановленні підсумків та результатів голосування.
 
Законом також передбачено представництво не менше 30% однієї статті у виборчих списках.
Законом вилучено з переліку суб'єктів виборчого процесу виборчі блоки, закріплено в закритій частині виборчого списку по одному лідеру цього списку.
 
Згідно із Законом, право висування на виборах мають право партії, які зареєстровані не пізніше як за 365 днів до дня виборів та які змінили назву не пізніше як за 180 днів до виборів.
 
У Перехідних положеннях Закону встановлено, що чергові місцеві вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів Севастопольської міської ради, депутатів районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад та міських, селищних, сільських голів на території Автономної Республіки Крим, а також депутатів обласних рад окремих районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад , міських селищних та сільських голів та об'єднаних громад на території Донецької і Луганської областей, призначені на 25 жовтня 2015 року, не проводяться у зв'язку зі здійсненням Російською Федерацією тимчасової окупації та збройної агресії проти України та неможливості забезпечення дотримання стандартів проведення виборів ОБСЄ.
 
Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в яких не проводяться місцеві вибори, призначені на 25 жовтня 2015 року, визначається Верховною Радою України у постанові про призначення відповідних чергових місцевих виборів.
 
Законом внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, законів "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про Державний реєстр виборців", "Про здійснення державних закупівель", "Про статус депутатів місцевих рад" тощо.
Законопроект зареєстровано за №2831-3.

Джерело: rada.gov.ua
  • Категория: Политика
  • Автор: Виктор Артеменко,Дата публикации: 15-07-2015, 10:07Просмотров: 3 396 Комментариев: 40
  • Теги:
    ПОХОЖИЕ НОВОСТИ
    Ошибка!
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
    Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


    •             
      Хуторянин (15 июля 2015 10:39)
      Читатели | Offline
      Получается если самовыдвиженец хочет стать депутатом, то он обязательно должен вступить в какое-нибудь г..но (партию). А как же Конституция? И куда смотрит Венецианская комиссия? Хотя нашим побоку все эти комиссии.

      Регистрация: 25.04.2013

      Новостей: 0

      Коментариев: 535

    •             
      Копчик С. (15 июля 2015 10:45)
      Посетители | Offline
      Закон приняли прогнозируемый..об этом долго говорили...сенсации нет.
      Мне интересно под какие партийные флаги станет Громадська Сила! Или уже стала?.
      Мне интересно как будут реализовывать данное положение закона:
      "Законом також передбачено представництво не менше 30% однієї статті у виборчих списках...." ???
      Цитата: Хуторянин
      Получается если самовыдвиженец хочет стать депутатом, то он обязательно должен вступить в какое-нибудь г..но (партию). А как же Конституция?

      Я тоже не вижу сегодня партии которая бы отвечала моим взглядам на сто процентов. И кстати в Конституции ничего не сказано про то, что без денег, ты тоже не сможешь претендовать на депутата! :))

      Регистрация: 22.02.2014

      Новостей: 44

      Коментариев: 3 049

    •             
      Маслов (15 июля 2015 13:07)
      Гости |
      Цитата: Копчик С.
      Я тоже не вижу сегодня партии которая бы отвечала моим взглядам на сто процентов.

      Главное для Вас,если вы думаете о депутатстве, не то что бы Вы видели партию по своим взглядам,а то,что бы Вас видели в какой либо партии)))

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Копчик С. (15 июля 2015 13:15)
      Посетители | Offline
      Цитата: Маслов
      Главное для Вас,если вы думаете о депутатстве, не то что бы Вы видели партию по своим взглядам,а то,что бы Вас видели в какой либо партии)))

      Я пока не думаю об этом..:))
      Но такая ситуация мне напоминает рассказы Ильфа и Петрова: " Вы член профсоюза! Нет!! Тогда отойдите..не задерживайте очередь!.." :))
      Я хотел бы поступать согласно своим принципам и взглядам, но меня ставит закон в неконституционные рамки; человек может быть беспартийным и человек может быть избран..согласно Конституции. А теперь как-то не вяжется.. Но правило есть правило и закон надо блюсти :))

      Регистрация: 22.02.2014

      Новостей: 44

      Коментариев: 3 049

    •             
      Nik.74 (15 июля 2015 15:46)
      Читатели | Offline
      Цитата: Копчик С.
      Закон приняли прогнозируемый..об этом долго говорили...сенсации нет.
      Мне интересно под какие партийные флаги станет Громадська Сила! Или уже стала?.
      Мне интересно как будут реализовывать данное положение закона:
      "Законом також передбачено представництво не менше 30% однієї статті у виборчих списках...." ???
      Цитата: Хуторянин
      Получается если самовыдвиженец хочет стать депутатом, то он обязательно должен вступить в какое-нибудь г..но (партию). А как же Конституция?

      Я тоже не вижу сегодня партии которая бы отвечала моим взглядам на сто процентов. И кстати в Конституции ничего не сказано про то, что без денег, ты тоже не сможешь претендовать на депутата! :))


      Партія «Громадська сила» 30.03.1999
      № 1152 49044, України, м. Дніпропетровськ, вул. Барикадна, буд.15, 5-тий поверх Пермяков Олексій Олександрович

      Регистрация: 23.01.2014

      Новостей: 0

      Коментариев: 175

    •             
      Маслов (15 июля 2015 16:25)
      Гости |
      Цитата: Nik.74
      Партія «Громадська сила» 30.03.1999

      Неужели С.Копчик думал,что в ГС придурки собрались?Навёл справки,Загид Краснов вообще парень не простой

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Копчик С. (15 июля 2015 16:43)
      Посетители | Offline
      Цитата: Маслов
      Неужели С.Копчик думал,что в ГС придурки собрались?Навёл справки,Загид Краснов вообще парень не простой

      Я так никогда не думал... Придурки - это те, кому по фиг участие в жизни города, они могут только ругать и ничего не предлагать в ответ и главное, что они ждут что придет добрый дядя и все за них сделает и все им даст.
      Вот на таких придурков и рассчитаны щедрые обещания кандидатов.
      А про партию Громадська Сила 1999года рождения, я сам писал в комментах с месяц назад.Выложил её историю и предположение, что общественная организация Громадьская Сила будет использовать тоже брендовое название. Вполне логично... Но могло быть и по другому же.. официально ещё никто не заявлял.. Идти от одной партии, большому количеству кандидатов, тоже не с руки. Все не пройдут. Но все же хотят.. Потому часть кандидатов будет идти на выборы от других партий. Уже знаю две такие кандидатуры, но называть пока не этично. Когда подадут списки увидим как разные партии обросли все теми же людьми.

      Регистрация: 22.02.2014

      Новостей: 44

      Коментариев: 3 049

    •             
      Nastia (15 июля 2015 16:50)
      Посетители | Offline
      А я бы сказала - даже опасный!