Відділ прес-служби Нікопольської міської ради
Зимові холоди вже позаду, і КП «Нікопольтеплоенерго» підбило підсумки своєї діяльності за 2011-2012 опалювальний сезон.
«Взагалі в осінньо-зимовий період підприємство відпрацювало задовільно, без аварійних ситуацій і перебоїв з теплопостачанням. Засмучує той факт, що з закінченням сезону зросли борги населення перед за спожиту послугу», - говорить директор комунального підприємства Олександр Трегуб.
«Якщо на початок опалювального сезону населення заборгувало 17 млн. гривень, то зараз ця цифра зросла до 25 мільйонів! Ми вимушені вдатися до непопулярних методів, аби повернути кошти витрачені підприємством. Для цього функціонує спеціальний відділ, працівники якого щоденно працюють з недобросовісними споживачами», - повідомив О. Трегуб.
З тими боржниками, які йдуть на контакт, але не мають змоги погасити свій борг, “тепловики” укладають договори про розтермінування заборгованості. Справи злісних неплатників передаються до суду. Ними після позитивного рішення займається Державна виконавча служба, яка спільно із працівниками «Нікопольтеплоенерго» навідується у квартири боржників для оцінки майнового стану споживача, вилучення майна і накладення арешту.
Більшість нікопольців під час таких візитів відразу ж розраховуються. Проте, були і випадки вилучення майна. Так у громадянина Ц., за борг перед теплопостачальним підприємством (більше 5 тисяч гривень) - арештовано телевізор.
Згідно з діючим законодавством, вилучене майно боржник має можливість повернути протягом 14 днів, проплативши свій борг та усі витрати, пов’язані із виконанням рішення суду. Якщо проплата за цей період не здійснюється, то конфісковане майно реалізовується через аукціон, і виручені кошти надходять на рахунок підприємства - теплопостачальника.
В планах у комунального підприємства - ще жорсткіший контроль за боржниками: методами накладення арешту на житло, стягнень із зарплат та пенсій до повного погашення заборгованості.
“Тепловики” сподіваються на розуміння з боку споживачів і на те, що вищезазначені заходи допоможуть КП «Нікопольтеплоенерго» розрахуватися за спожитий газ та вчасно розпочати новий опалювальний сезон.
Дирекція КП «Нікопольтеплоенерго» висловлює особливу вдячність сумлінним платникам, які вчасно розраховуються за отримані послуги.
Відділ прес-служби
Нікопольської міської ради
17 комментариев