Всі ці питання у черговий раз викликали жваву дискусію у залі. Складається таке враження, що люди закони читають тільки так, як їм це подобається, ( да нас так приучили за все это время ) і не бажають докорінно розбиратись у ситуації.( Вынесли вопрос на обсуждение – значит помогаете выдуманным врагам предприятия и руководителя ) Ніби ними хтось керує та навмисне кидає на барикади з метою дискредитації комунального підприємства,( ни у кого не должно быть вопросов, почему за 6 месяцев проверено всего 8 % средств учета воды , а срок проверки истекает 1 июля) а на його фоні і – керівництва міста. Про це і йшлося у публічній заяві Андрія Фісака.
За словами очільника міста, представники деяких політичних сил ( каких конкретно сил ???) пропонували йому віддати КП «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» у приватні руки, бо мають на меті приватизацію всіх підприємств з централізованого водопостачання у Дніпропетровській області. ( кто он будущий монополист ? ) Андрій Петрович відмовив їм,(кому им ???) мотивуючи тим, що водоканал є стратегічно важливим підприємством для Нікополя, тому його приватизація суперечитиме інтересам громадян. На що зацікавлені особи ( кто конкретно ?) звинуватили керівника Нікополя у поспішному рішенні, та обіцяли вирішувати питання іншими методами. Наприклад, доведенням комунального підприємства до банкрутства ( каким образом, если население платит ?) або створенням негативного резонансу навколо діяльності КП «Нікопольводоканал»,( ...они, водоканал, за 6 месяцев проверили всего 8 % средств учета воды , а срок проверки истекает 1 июля ) а виновны в этом мы …. що власне зараз і відбувається.
Окрім цього, керівник міста закцентував на тому, що проект рішення «Про заходи щодо недопущення порушення прав споживачів суб’єктами господарювання з центрального водопостачання та водовідведення в Нікополі», який активісти вимагали внести до порядку денного, і є одним з механізмів для втілення планів невідомих бізнесменів по захопленню комунального підприємства. Також запевнив, що заява кожного мешканця з приводу неправомірних дій водоканалу ретельно вивчається. Вже проведена службова перевірка стосовно діяльності КП «Нікопольводоканал», за результатами якої її керівництво буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності. І на завершення Андрій Фісак закликав громадськість і політичні сили утримуватись від популізму ( в чем это выражается ???) та провокацій ( в чем это выражается ???) , а діяти виключно у правовому полі. (подскажите как ?.. с автоматами в руках? )
Нагадуємо, що нині до тарифу на водопостачання та водовідведення КП «Нікопольводоканал» не входять складові, пов’язані з повіркою лічильників води. Тому комунальне підприємство не має фінансової можливості оплачувати послуги з демонтажу, транспортування, монтажу, розпломбування та опломбування водомірів. А єдине джерело прибутку для водоканалу – це сплата абонентами за спожиту воду за встановленим тарифом.
Але для того, аби врегулювати відносини між споживачем та виконавцем послуг, Постановою КМУ № 532 від 1.10.2014 року введено новий тариф на послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньо будинкових систем). У грудні минулого року керівництво міськводоканалу подало на розгляд НКРЕКП розрахунки з приводу нового тарифу, але його для нікопольського комунального підприємства і досі не затверджено. Тобто, до тарифу на водопостачання та водовідведення не внесено пункт, пов’язаний з витратами підприємства на послуги демонтажу, транспортування, монтажу після повірки, розпломбування та опломбування лічильників, тому споживач має самостійно оплачувати ці послуги. Якщо у майбутньому новий тариф і буде затверджено, то він стосуватиметься тільки жителів багатоквартирних будинків.( все остальные живут в районе, а не в городе…)
На даний момент в Нікополі повірено 91 % засобів обліку води у приватному секторі та лише 8% — у державному. Для того, аби зняти напругу у суспільстві, керівником міста Андрієм Фісаком було прийнято декілька рішень на користь мешканців. По-перше, КП «Нікопольводоканал» не встановлює термінів повірки водомірів, але нагадує, що це процедура обов’язкова, яка регламентується законодавством. До кінця цього року власникам неповірених лічильників не буде нараховуватись оплата за нормою споживання води. По-друге, всі ми знаємо, що власне повірку лічильників у Нікополі здійснюють 4 приватних структури, які мають дозвіл на проведення такого виду послуг. Всі вони будуть розташовуватись за межами території міськводоканалу, а мешканці зможуть обрати для себе будь-яку організацію.
Обов’язок працівників водоканалу у період повірки – розпломбування та опломбування засобу обліку води. Роботи по демонтажу, транспортуванню та монтажу водомірів жителі можуть виконувати самостійно. Крім цього, Андрій Фісак дав доручення водоканалу з приводу отримання у найближчий час ліцензії, яка дозволить комунальному підприємству виконувати послуги з повірки лічильників води. ( а, почему они это не сделали еще в октябре , если Постанова КМУ № 532 від 1.10.2014 года )Зараз триває пошук шляхів фінансування з місцевого бюджету витрат на всі необхідні для цього прилади (стенд для повірки лічильників, комп’ютер)( на стенд нужно 150 тыс. грн. а сколько на приобретение мобильных приборов позволяющих делать проверки , без снятия счетчиков ?? Откуда такие деньги у 4-х частных фирм, которые сейчас это делают ?) . Разом з тим, на економічній раді буде переглядатись вартість демонтажу, монтажу, розпломбування та опломбування приладів обліку води.( а, почему вы это не сделали еще в октябре 2014 года ? )
Прес-служба міської ради
10 комментариев