Після анексії Криму, молоді патріоти нашої держави організовували акції «Російське купив - війну оплатив». Ці акції проходили по всій Україні.
Так рік тому ВГО«Студентська свобода»м.Нікополь разом з патріотами міста проводила таку акцію в нашому місті. На цій акції ми привертали увагу покупців на штрих код 46, код російського окупанта. Закликали людей не купувати російські товари і не спонсорувати російську армію.
Вже рік іде війна на Сході України, вже рік як наші захисники боронять нашу землю від російських загарбників. І як прикро, що ми звичайні громадяни принципово не купуємо товари окупанта з штрих кодом 46, а є такі власники українських каналів, які довзоляють собі, в скрутні для нашої Батьківщини часи, на своїх каналах рекламувати крем «Черный жемчуг» 4600702066722, зубну пасту «Новый жемчуг» 4600697171357, косметику «Чистая линия» 4600702081572.
Навіть лунають гасла з екранів телевізорів: «Чистая линия» - №1 в Україні. Саме концерн «Калина»- виробник косметичної продукції на російському ринку. Включає в себе такі товари як: «Чистая линия», Черный жемчуг», «Бархатные ручки», «100 рецептов красоты», «Лесной бальзам», «Маленькая фея».
Цинічності немає меж. Зверху екрану написано «Україна понад усе», а реклама іде російських товарів з штрих кодом 46, а після такої реклами запускають патріотичний ролик, так наприклад «Українська армія – це наша гордість» чи «Повертайся живим», таких роликів багато.
Не дарма в народі кажуть: «Залізо випробовується у вогні, а людина в біді». От і зараз всі ми проходимо випробування на міцність.
Шановне товариство! Закликаю Вас не купувати російське, бо російське купив – війну оплатив!
Слава Нікополю! Слава Україні!
41 комментарий