ВСІ НОВИНИ:

У Дніпропетровщини з’явився новий логотип області. Не будьте байдужими, надсилайте свої пропозиції та зауваження (опитування)

У Дніпропетровщини з’явився новий логотип області. Не будьте байдужими, надсилайте свої пропозиції та зауваження (опитування)
Радник губернатора Дніпропетровщини Борис Трейгерман презентував новий логотип регіону.
Під час презентації Борис Трейгерман розповів, що останнім часом спостерігається високий інтерес Європи та світу до Дніпропетровського регіону. Є величезне бажання і прагнення співпрацювати, розвиватися, залучати інвестиції і збільшувати потік туристів. У зв'язку з цим, для потенційних інвесторів і делегацій планується проведення великої кількості зустрічей, презентацій, конференцій. Необхідна участь Дніпропетровської області в галузевих і туристичних виставках в Україні та за кордоном.

Для якісного представлення регіону, підвищення його привабливості і пізнаваності, було прийнято рішення розробити Брендбук. Він включатиме в себе фірмовий знак (логотип), стандарти оформлення рекламних, подарункових, презентаційних матеріалів, а також приклади впровадження нового стилю в міське середовище.

«Ми почали з аналізу світової практики регіонального брендингу та відібрали найвдаліші рішення. Напевно, всі знають логотип Нью-Йорка. Його полюбили та почали масово застосовувати в рекламі, сувенірній продукції. У логотип «I Amsterdam» придумали додати займенник і виділити I am, тим самим показавши, що Амстердам – це люди, які в ньому живуть і відвідують його. Великі літери, встановлені в місті, стали однією з пам'яток. Мельбурн змінив ставлення до себе показавши себе сучасним, різнобічним, високотехнологічним містом, – сказав Борис Трейгерман. – Зробити успішний брендинг – це вирішити поставлені завдання, зламати непотрібні стереотипи, відкрити нові горизонти, показати багатогранність».
Борис Трейгерман розповів, що під час розробки брендингу Дніпропетровщини було зроблено кілька ескізів і зрештою зроблено висновок: мало хто з жителів регіону каже повністю «Дніпропетровськ».
У Дніпропетровщини з’явився новий логотип області. Не будьте байдужими, надсилайте свої пропозиції та зауваження (опитування)
«Так повелося, що всі кажуть «Дніпро» чи «Днєпр». Так простіше, швидше, зручніше та гучніше», – сказав Борис Трейгерман.
В елементах логотипу видно пряму асоціацію з річкою Дніпро, яка відома ще з давніх часів як шлях «З Варяг у Греки».
У центр слова знаходиться зигзаг, який оригінально вписується в слово і відокремлює закінчення «PRO», яке говорить про професіоналізм, прогрес, продуктивність регіону. Сам зигзаг символізує хвилі Дніпра, синусоїду розвитку та прагнення до кращого майбутнього. Слоган «CREATE FUTURE» («Творимо майбутнє») визначає суть логотипа.
У Дніпропетровщини з’явився новий логотип області. Не будьте байдужими, надсилайте свої пропозиції та зауваження (опитування)
«Сучасні тенденції в науці, визнані у світі космічні технології, нові принципи управління, інтегрований бізнес. Дії влади Дніпропетровської області спрямовані у майбутнє. Вже сьогодні ми створюємо майбутнє тим, що наші батальйони воюють за незалежність країни, тим, що приймаємо переселенців зі Сходу, відкриваємо нові заводи. У слогані «CREATE FUTURE» укладено енергетичний посил про наше прагнення рухатися вперед і нашу можливість бути учасником процесу творіння», – сказав Борис Трейгерман.
Також він додав, що в процесі створення брендбуку будуть розроблені стилізовані інфостенди, карти, покажчики, різна рекламно-сувенірна продукція тощо.
Наразі презентований логотип знаходиться на обговоренні з громадськістю. Протягом тижня усі бажаючі можуть внести свої побажання та пропозиції щодо його вдосконалення. Проголосувати можна буде на сайті ОДА (http://adm.dp.ua), залишити свої коментарі – на сторінці ОДА (https://www.facebook.com/dnepropetrovska.oblderg?fref=ts) та Молодіжної прес-служби ОДА (https://www.facebook.com/dnepropetrovska.oblderg?fref=ts та https://www.facebook.com/YPCDnipro?fref=ts) у мережі Фейсбук.

Не будьте байдужими, надсилайте свої пропозиції та зауваження на newlogo@adm.dp.ua/ Створюйте майбутнє разом з нами!
_________________________________________________________________
Так само хотілося б почути думку нікопольчан в коментарях на нашому сайті

Больше комментариев на страницах газеты "ГОРОД Никополь" в соцсетях:

 facebooktelegram,  twitter,Google +, и видео на нашем канале: Канал на youtube


 

Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

15 комментариев

Олег Моцак 17 ноября 2014 18:34
Современно и понятно. Я - ЗА.
  • 0
Так а смысл спрашивать кого-то если уже сами все решили. Никаких изменений никто не внесет. "Майбутнє" уже без нас создали. Хотя, логотип неплохой.
  • 0
Виктор Артеменко 17 ноября 2014 19:14
Лично я против, как по мне так очередной шмурдяк. Под запад косим? Думаю этого не надо. Ничего общего с областью и Украиной не вижу. ПРОТИВ.
--------------------
С уважением, Виктор Артеменко
050 7085305, 096 9727785
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001389104493
  • 0
Pаиса 17 ноября 2014 19:22
Название нельзя разделять в середине, регион должен быть единым, а не из 2х частей, да ещё и пружиной какойто, как между вагонами. Два слова: "Дни" , потом 3 буквы N и "Про"? Бред полнейший. интересно, кто-нибудь будет учитывать опрос? или типа "всем понравилось!!!" напишут в отчётах.
  • 0
Nik.74 17 ноября 2014 20:00
Виктор, Раиса лайк
  • 0
Cofi 17 ноября 2014 20:09
Очередной грант что ли отработали?! Фигня полная - ни души, ни ума, ни фантазии.
  • 0
Инесса Маковецкая 17 ноября 2014 22:37
Скільки можна розробляти логотипи за бюджетні кошти? Не нажерлися відкатів? Чи це Трамваїч на останок? Йому це дуже подобалось - так це він, чи якісь козли перехопили естафету і в нас кожен рік знову буде новий логотип за наші шалені гроші, б-ть?
  • 0
555 18 ноября 2014 08:35
звезду Давида на фоне прапора...
  • 0
Анархист 18 ноября 2014 09:36
NIKOoooPOL
  • 0
луганчанин 18 ноября 2014 10:22
Удивляет почему еще коломойский не назвал дер(днепропетровская еврейская республика)хотя он и так никому не подчиняется,так что все еще впереди.
  • 0
=невидимка= 18 ноября 2014 11:08
бред!!! Я против..
  • 0
Александр Тихон 19 ноября 2014 00:16
Кратко.Лаконично и по сути.
О змеевике для самогонного аппарата
  • 0
Хуторянин 19 ноября 2014 07:33
По-моему - не очень. И почему на обсуждение дают только один вариант логотипа? Других нет что ли?
  • 0
Андрей Ч. 19 ноября 2014 08:17
Є величезне бажання і прагнення співпрацювати, розвиватися, залучати інвестиції і збільшувати потік туристів. У зв'язку з цим, для потенційних інвесторів і делегацій планується проведення великої кількості зустрічей, презентацій, конференцій. Необхідна участь Дніпропетровської області в галузевих і туристичних виставках в Україні та за кордоном.

Для того, чтобы ломануться в Евросоюз - этого достаточно, но мы никогда не будем там, даже на ступеньке стоять их поезда, а только лишь цепляться. Интурист не любит славян и никогда не любило, за их независимость.
Чтобы иметь собственный отличительный знак и позиционировать себя независимо от всего псевдоЕвростандарта, требуется добавить в подобный логотип элементы славянизма, а их то в этом коньюнктурном знаке и быть не может.
  • 0
Честный 19 ноября 2014 10:50
Если бы это был окончательный вариант его бы не обсуждали,
но идентифицировать область необходимо. Думается это не простая
задача, много критики и насмешек, но конкретных предложений раз
два и нет. Критиковать всегда легче. Кто то становился писателем,
а кто то критиком написаного писателем.
  • 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.