Бесплатно модули и шаблоны DLE скачать шаблоны для веб сайтов


Информация

У Нікополі розпочав роботу Міський інформаційно-розрахунковий центр

У Нікополі розпочав роботу Міський інформаційно-розрахунковий центрМіська влада визначилася із партнером, який втілюватиме в життя ідею створення Міського інформаційно-розрахункового центру.
Основними завданнями нового ІРЦ є: створення клієнтської бази населення міста, формування єдиної розрахункової квитанції послуг за комунальні платежі (світло, тепло, водопостачання, газ), інформування населення про тарифи та заборгованість, розбудова сучасної мережі з прийому платежів з можливістю цілодобового обслуговування громадян, а також дистанційного обслуговування через мережу Інтернет.

Відтепер, для того, щоб розрахуватись за послуги, або ж переконатися у вірних нарахуваннях, не потрібно звертатися у всі абонентські відділення.

Краще відвідати поштове відділення, чи відділення банку, де озвучивши лише свою домашню адресу, від оператора-касира можна отримати всю інформацію, в тому числі, про заборгованість. При цьому, абонент має можливість відразу сплатити всі рахунки і отримати єдину квитанцію з детальною розшифровкою, за які саме послуги він віддав кошти,

Від створення цього інформаційно-розрахункового центру виграють абсолютно всі, переконує заступник міського голови Тетяна Обиденна, як самі жителі міста, які зможуть економити свій час, так і комунальні підприємства, до котрих вчасно надходитиме інформація від споживачів про будь-які зміни. Робота Центру дозволить прозоро вести систему розрахунків. Важливо й те, що обслуговуюча кампанія Автоматичні системи платежів ТОВ «АСП+» не матиме жодного відношення до коштів, які знаходитимуться в обігу, адже спеціалісти працюють лише з інформацією. Крім того, користування послугами новоствореного ІРЦ жодним чином не позначиться на кишенях платників.

З відкриттям центру для нікопольців нічого практично не зміниться. Окрім того, передбачається встановлення платіжних терміналів у торгових точках міста, тож оплачувати комунальні послуги стане набагато зручніше, причому власник квартири, що знаходиться у Нікополі, зможе платити за неї з будь-якого міста України, за допомогою Інтернету.

На сьогодні в системі інформаційно-розрахункового центру можна сплатити за спожиті послуги КП «Нікопольтеплоенерго», КП «Міськводоканал» та обслуговуючих кампаній: «Оселя», «Комфорт» і «Комунальник». Згодом до цього переліку приєднаються «Міськгаз» та «Обленерго».

Також для довідок створять кол-центр, куди можна буде звернутися з усіма запитаннями, а також повідомити покази лічильників. Подібні проекти вже успішно працюють в таких містах нашого регіону, як Дніпропетровськ, Дніпродзержинськ, Кривий Ріг і Павлоград.

Юрій Булигін керівник проекту Автоматизовані системи розрахунків: «Основними завданнями міського інформаційно-розрахункового центру «Нікополь МІРЦ» є:
- забезпечення зручності мешканцям міста оплати спожитих послуг за рахунок прийому всіх видів комунальних платежів в кожній банківській установі;

- надання детальної інформації про нарахування й заборгованість за комунальні та інші види послуг, безпосередньо в пунктах прийому платежів;
- прискорення процесу оплати послуг населенням, зменшення черг у абонентських відділеннях;
- відсутність численних квитанцій та розрахункових книжок, що видаються комунальними підприємствами;
- зниження витрат комунальних підприємств на доставку рахунків абонентам;
- об’єднання абонентських даних різних підприємств в єдиній міській Базі даних;
- усунення всіх помилок і розбіжностей в адресній базі міста та підприємств, які обслуговують населення;
- синхронізація та підтримка актуальності змін даних абонентів у всіх службах;
- створення умов для видачі, необхідних населенню, довідок від комунальних підприємств за принципом «єдиного вікна»;
- координування роботи абонентських відділів та диспетчерських служб для всіх комунальних підприємств;
 - робота Інформаційно-розрахункового центру «в реальному часі». Це означає, що об’єднана база даних центру повинна бути доступна для всіх учасників (банки, комунальні та інші підприємства) в режимі «On-Line», і всі, внесені до неї, зміни стають відразу доступними всім підключеним користувачам. Крім того, кампанія - оператор ТОВ «АСП +» бере на себе відповідальність за конфіденційність інформації, правильність руху сплачених грошей і достовірність відомостей про платежі. Розбирається з усіма претензіями абонентів, відновлює загублені квитанції. 
 
 
Відділ прес-служби міської ради
  • Категория: Информация
  • Автор: Виктор Артеменко,Дата публикации: 17-01-2013, 09:40Просмотров: 6 384 Комментариев: 9
  • Теги:
    ПОХОЖИЕ НОВОСТИ
    Ошибка!
    Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь.
    Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.


    •             
      Слесарь (17 января 2013 10:48)
      Доверительная | Offline
      Необходимо было все порушить, что бы потом восстанавливать. Какая тупость. Ведь это было создано уже давно на базе горводоканала. Нет. Это "попередников" -уничтожить. Обьявить уголовные дела, пройтись граблями по человеческим судьбам , а теперь не изобретая велосипед ,повторять действия предыдущей власти и пытаться выдать за свое детище. Мудак ты Токарь и более ничего.Гад, одним словом. Отольется тебе все то, что ты натворил.И как ни прискобно, пусть Бабинин тебе расскажет на ком это может отразиться. Сам виноват..Вражина!!!!!

      Регистрация: 12.02.2012

      Новостей: 2

      Коментариев: 3 341

    •             
      ostap (17 января 2013 11:23)
      Гости |
      Слесарь , Это было создано еще раньше - на базе КП "Захидне" за средства государственого и местного бюджета, теперь то закрыли, новое открыли - очень бережно по отношению к бюджетным средствам. Но фраза в статье "З відкриттям центру для нікопольців нічого практично не зміниться" поставила в тупик - не понятно, зачем тогда этот огород городить, если все останется по прежнему?

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Слесарь (17 января 2013 11:41)
      Доверительная | Offline
      Цитата: ostap
      Это было создано еще раньше - на базе КП "Захидне"

      Я просто знаю , что в водоканале. Может при ликвидации "захидного", не знаю , далек.

      Регистрация: 12.02.2012

      Новостей: 2

      Коментариев: 3 341

    •             
      Маслов (17 января 2013 15:42)
      Гости |
      Міська влада визначилася із партнером, який втілюватиме в життя ідею створення Міського інформаційно-розрахункового центру. .........................................................................А что конкурс был какой? Как это вызначилась? Я не удевлюсь,если окажется частное лицо приведённое проходимцем

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Слесарь (17 января 2013 15:43)
      Доверительная | Offline
      Та кто бы сомневался!!!!!!!

      Регистрация: 12.02.2012

      Новостей: 2

      Коментариев: 3 341

    •             
      Маслов (17 января 2013 15:47)
      Гости |
      Цитата: ostap
      Это было создано еще раньше - на базе КП "Захидне" за средства государственого и местного бюджета

      И не только. Где то читал,что грант был выигран. По моему 0,5 ляма

      Цитата: Слесарь
      Та кто бы сомневался!!!!!!!

      Если так,корупция 100%

      Хорошо,а как сними без конкурса,либо каких то решений(исполком,сессия) банки работать смогут??? По моему утка

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Алексей Савченко (17 января 2013 16:41)
      Доверительная | Offline
      Крайне удобным, на мой взгляд, является возможность управления состоянием своего лицевого счета в ДОЭ. На сайте сделали для каждого абонента личный кабинет, где можно не только узнать сумму задолженности, но и вводить текущие показания электросчетчика. Таким образом нет необходимости оплачивать сомнительные счета НГРЭС, с их странным "донараховано по середньому". Однажды я провел практически весь август в Севастополе. Приезжаю домой - красуется счетик на 70 грн. из них 2 грн - реально потреблено, остальные -"донараховано", потому что "по середньому" у них вычисляется в январе, когда у меня электроотопление во всю шпарит - и это на целый год.
      Ну так что мешает сделать то же самое горгазу, водоканалу? Не придется контроллерам бегать дикими кабанчиками снимая показания. Выгоднее, а для части населения - и удобно. А значит - меньше очереди, спокойнее работа и довольнее клиенты.

      Регистрация: 21.11.2011

      Новостей: 7

      Коментариев: 3 272

    •             
      Nadezhda (6 февраля 2013 23:40)
      Гости |
      Асторский, умоляю, что это за ДОЭ, скажите подробнее и дайте ссылку, расскажите как этим сайтом пользоваться. Cпaciбo!

      Регистрация: --

      Новостей: 0

      Коментариев: 0

    •             
      Алексей Савченко (7 февраля 2013 01:10)
      Доверительная | Offline
      Nadezhda,
      ДОЭ - ДнепрОблЭнерго
      На сайте работает "Личный кабинет потребителя"
      Вот описание http://www.doe.com.ua/node/311

      выгода использования в том, что данные по потреблению, например на 1-е число месяца, Вы заполняете сами.
      Выгодно использовать совместно с любой банковской системой - хоть бы и Приват24. То есть можно оплачивать услуги не вставая из-за компа. Ну или прямо с телефона, если кому не лень.
      Таким образом, Вам становится плевать на контроллеров, на корректный съем показаний и на кривые счета.
      Добавлю, что на сайте ДОЭ работает горячая линия, которая весьма неплохо реагирует на жалобы.

      Регистрация: 21.11.2011

      Новостей: 7

      Коментариев: 3 272

    Информация
    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.